Day 27 – Your favorite place

Ligger så efter i det här, men bättre sent än aldrig




Min favoritplats i hela världen är enkelt att svara på
Det är hemma hos min farmor och farfar
Kanske allra mest i farmors säng som jag allt som oftast tar igen mig i
Älskar lukten av farmors säng
Det doftar trygghet lång väg
Farmors och farfars hus är äkta rehab för mig
Där kan jag ta det lugnt och livet blir lättare att leva för en stund
Farmor och jag lagar mat och pratar om allt
Ibland lägger jag mig på golvet i vardagsrummet och blåser på den lilla hunden
Hon blir förvirrad då och slickar mig i ansiktet
Pälsbollen
Farmor är en av mina bästa vänner, men tror inte hon vet om det
Nu när jag är här borta i det kärlekstörstande landet ringer jag henne nästan varje vecka
Hon är cool min farmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0