Day 26 – Your fears

Ibland är jag rädd för nästan allt
Och ändå ser jag mig själv som en orädd person
Hård som sten
Du kommer inte nära mig
Samtidigt kan jag bli en spinnande katt
Har lätt att älska
Lätt att hata
Men det var inte det jag skulle prata om...


Jag är rädd för mina tankar
Jag är rädd att jag tänker för mycket
Jag är rädd för att bli ännu fetare
Jag är rädd för att äta för mycket
Jag är rädd att tappa kontrollen över allt
Jag är rädd för att inte duga
Jag är rädd att inte bli omtyckt av mina vänner (att de egentligen liksom inte vill vara med mig)
Jag är rädd att förlora min familj

Men jag är nog mest rädd för mig själv

Kommentarer
Postat av: Cole

Tack så mycket <3

2011-03-18 @ 11:18:55
URL: http://broken-veins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0