Day 16 – Your first kiss

Min första kyss

Måste sätta på låten för att komma i rätt stämning, hitta de rätta orden, trots att jag är rädd för att prata om honom. Rädd för att minnas.

Jag är 14 år
Ligger i min första pojkväns säng
Det är innan allting hände
Innan vi lät våra känslor förstöra oss
Göra hål i verkligheten
Det var innan tårar och innan allt
Jag befann mig på min lägsta vikt någonsin
För toaletterna kände jag redan
Och rakbladen var mina förtrogna

Men jag är 14 år
Jag är ung och naiv
Jag vill tro på kärleken

Jag skrattar åt något pojken säger
Han går och stänger dörren
Sjunker ned på sängen framför mig
Så kommer hans läppar plötsligt nära mig
Det är min första kyss
Det är en ganska fin första kyss egentligen




You're a song
Written by the hands of God
Don't get me wrong cause
This might sound to you a bit odd
But you own the place
Where all my thoughts go hiding
And right under your clothes
Is where I find them

Underneath Your Clothes

There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0