Blondie dissar sina älskade piller

Just det
Efter att Atara nojjade om att antidepp gör en fet kollade jag in mina egna tabletter.
Chockartat då jag insåg att en av bivärkningarna är att förbränningen blir långsammare. WHATA FUCK.
Äckligt viktfixerad som jag är slutade jag rakt av med mina tabletter
Vet att man inte ska göra så
Man kan få värsta ångesten typ
Och så har jag ju gått på dem i två år...
Men kroppen har nog inte märkt av speciellt mycket än, bara skippat pillren i två dagar.
Fuck, hellre ångest än vara fet

Har jag verkligen gått så långt?

Kommentarer
Postat av: atara

Oj nej, nu känner jag mej dålig för att jag nojjade om det. :S Kanske det skulle va bra om du tog kontakt med din läkare och hörde om du kan byta ut dina piller mot en sort som inte påverkar ämnesomsättningen? Vill ju inte att du ska få värsta vrålångesten och göra någonting dumt. :(



Kram! <3

2011-03-17 @ 20:55:01
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: atara

Tack! :) Okej, bra. Skönt att höra! <3 Min läkare har frågat om jag gått upp i vikt av dem, så du kunde ju säga åt din läkare att du går upp i vikt och att du känner att du vill ha ett alternativ som inte har de biverkningarna om det bara finns att ta till. :) Jag hoppas få att sluta med mina om en månad!



Puss! <3

2011-03-17 @ 21:38:21
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Finns ingen annan variant man kan byta till då? Känns som att det kan bli jättefel om man bara slutar så tvärt, eller..?

2011-03-20 @ 10:24:36
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0