Run for your life

Var tänkt att jag skulle dricka lite vin med Vän ikväll, men hon är sjuk så det blir inget. Konstigt nog känner jag mig lättad. Inte för att jag inte vill träffa henne, men på grund av kalorierna. Om det är några kalorier jag inte brukar bry mig om är det ju dem i alkoholen. Behöver alkoholen.

Men nu har jag fått lite flyt, sprungit två dagar i rad och förlorat ett kilo. Så ni vet hur det funkar, man blir besatt i att ligga på så några kalorier som möjligt. En flaska vin är ju cirka 750 kal.

Nu blir det en långpromenad ikväll istället. Känns bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

torrt vitt innehåller bara typ 700kcal/l!

2011-06-08 @ 00:02:43
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0