Addicted

Matsuget kommer alltid om kvällen
Kan gå hela dagen och klara mig på vatten och cola light
Men sedan kommer suget smygande
Mat som jag inte ens skulle se åt på dagen
Mat med alldeles för många kalorier
Så jag faller inte för det
Jag vet att jag inte kan
Jag vet att jag inte får

Men det är så irriterande
Det där suget
Jag är rädd för det
Försöker distansera mig
"Det är bara en känsla, det kan inte skada dig."
Men fan, hellre ångest än suget
Och jag avskyr ångesten
Men ångesten bidrar inte till fetma
Suget där emot
Vad jag hatar det

Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Precis så. Kvällarna är livsfarliga, jag faller för många kvällar. Hur är man stark? Idag ska jag vara stark. På något sätt.

2011-06-06 @ 09:18:14
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0