willpowerwillpowerwillpower

It's all about willpower

Kunde inte sova inatt
Resultatet blir en äcklig huvudvärk
Men jag är pepp ändå
Svart kaffe
Måste köpa mer cola light idag
Ska snart ge mig ut på min två timmars promenad
Det regnar
Men vem bryr sig
Ofta så tänker jag
"Jo men jag äter det där.
Det är ju bra för mig så får jag mer energi till min promenad."
Det är då jag måste ha willpower
Och det funkar ofta
Nej, du behöver inte mer fett på din kropp
Du ska bli av med fettet inte äta mer av det
Oftast tänker jag inte så mycket
Det är bara ett beslut
Jag vet innerst inne att jag inte kan äta det där jag vill


Think twice
Think a third time
A fourth...
A moment on your lips, forever on your hips


Kommentarer
Postat av: atara

Ja, blåbärssoppa är också jättegott! Det är Valios jordgubbssoppa. Mm-mmm. :) Men tomatsoppa är ju också jättegott! Det skulle jag äta när som helst, speciellt om den är fransk. Du kan ju köra med löksoppa också. :) Kram!

2011-01-11 @ 10:16:31
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: luftenjagandas

Jag känner samma sak.

Finns en del i mig som säger "men ta lite granna bara, du mår bra utav det".

Men samditigt har jag en sida i mig som skriker ut hur fet jag kommer bli om jag tar mer.

Ständigt jävla kaos -.-

2011-01-11 @ 10:58:45
URL: http://luftensomjagandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0