FUCK

Just nu är jag så arg
Det är hon som har triggat igång det
En elvaårig unge
Borde inte gå igång på det
Men fy fan, jag blir arg ändå

Igårkväll var jag ett så sjukt hetsbegär
Tänkte hetsa idag
Sedan spy förstås
Men nu är den lusten borta
Också det gör mig arg
Borde vara glad men jag ville hetsa
Hetsar jag inte nu kommer begäret komma tillbaka
Men nu har hon tagit bort begäret
Med sitt jävla snack
Ordet "arg" är inte tillräckligt
Jag är förbannad

Förbannad över hela jävla världen
Att det regnar
Att jag bara gått ned 0,3 kg sedan igår
Att jag inte känner mig pepp att gå min två timmars promenad
(Men jag borde det kanske gör mig på bättre humör)
Förbannad för att jag är sugen på äckligt cider
Förbannad för att jag inte kan börja läsa "Parfymen"
För jag skulle inte kunna koncentrera mig när jag är så här jävla upprörd


I'm not Mr. N'Sync, I'm not what your friends think
I'm not Mr. Friendly, I can be a prick
If you tempt me my tank is on empty
No patience is in me and if you offend me
I'm liftin you 10 feet in the air
I don't care who is there and who saw me destroy you
Go call you a lawyer, file you a lawsuit
I'll smile in the courtroom and buy you a wardrobe
I'm tired of arguin'
I don't mean to be mean but that's all I can be is just me


Kommentarer
Postat av: Nova

hoppas det blev bättre sen!

2011-01-14 @ 17:31:39
URL: http://corps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0