Tequila Saturday

"I was waiting for you to ask me to kiss you, but you didn't!"
Jag skrattar, glider iväg, som alltid
Killen är lång, jag är fascinerad över att jag inte är rädd för hans längd
Annars håller jag mig till killar som är ungefär lika långa som jag själv
Över 190 cm är läskigt för mig
Jag blir kort
Men han var lång och jag stod på tå för att krama honom
"I know you have a boyfriend, but come with me. We can talk and sleep and drink some baileys."

Jag var nära tårar
Min vän var på väg bort med någon kille
Och här stod jag men en okänt man
Nej
Jag har ingen lust att följa med någon hem
Nej inga händer på min kropp
"No... I'm going home"

Satte mig ned på den smutsiga tunnelbanestationen
Grät svarta tårar av ensamhet
"Ca va?"
Händer hjälper mig upp
Jag tar emot en näsduk och springer sedan till mitt tåg
Somnar på tåget
Gråter men sover
Vaknar på ändstationen
Och går av


Kommentarer
Postat av: Lith

Jag vet det innerst inne.



Men oj, ditt inlägg... Hur är det med dig??

2011-01-18 @ 15:05:08
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmm!!! Man får inte sluta försöka!!

2011-01-18 @ 16:40:04
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0