My life on the bathroom floor

Jag går ut i köket
Känner mig aningen snurrig
Inte hungrig
Tar fram stekpannan
Champinjoner
Värmer makaroner
Stuvar svampen
Härlig gegga
Upp med allting på en vit tallrik
Ost på
Äter
Äter
Äter
Maniskt, tuggar
Känner ingen smak
Bara den lena geggan i munnen
Alltihop och lite till på fem minuter
Jag reser mig
Vinglar upp för trappan
Tänder badrumslampan
Låser dörren
Fastän jag är ensam hemma
Fäller upp toalettlocket
Böjer mig över den
Det känns äckligt
Maten sprutar ut och jag hostar
Det skvätter
Vidrigt
Igen!
Igen!
Igen!

Jag slutar inte ens när jag känner blodsmaken i munnen
Allt ska bort
Allt ska ut

Min kropp skriker åt mig att
Sluta nu, du kvävs
Jo, jag kvävs
Kvävs av maten inom mig
Kvävs av allt fett
Av alla kilon på min kropp
Jag fortsätter
Tills allt som kommer upp är blod och tårar
När jag är klar ser jag dubbelt
Jag torkar upp från golvet
Vinglar ut från toaletten
Faller utmattad ned på sängen
Och skriver detta


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman <3 spy är sämst...du måste sluta...VI måste sluta... vet hur jävla svårt det är...går inte..

2011-01-18 @ 15:31:29
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Tankar lagar inte trasiga människor, men jag skickar några till dig i alla fall.

2011-01-18 @ 15:35:30
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/
Postat av: Kirana

har aldrig varit i bulimuträsket och hoppas jag aldrig faller dit, men kämpa<3

2011-01-21 @ 10:44:07
URL: http://kirana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0