Men brings nothing but pain. (But females lie)

När jag ätit för mycket har jag inte tid att plocka undan innan jag springer till toaletten
Sedan när jag kommer tillbaka därifrån skäms jag inför mig själv
Det känns som en walk of shame att tvingas städa undan efter en hetsattack
Som om jag inte vill se sanningen
Som om jag är smutsig
Du är smutsig
Så jävla äcklig


Så dåligt samvete
Pojkvän ger mig så mycket kärlek
Han saknar mig
Han vill ge mig allt
Och det enda jag gör är att svika honom
Men jag kan inte berätta sanningen
Jag är så rädd för hans hat
Att han en dag kommer se på mig med svarta ögon
Se mig för den jag egentligen är
Jag lever i en lögn

Kanske är jag monogam
Eller också bara olycklig
Eller uttråkad
Eller har svårt att säga nej
Eller allt det där

Och jag hatar killar
Ändå kan jag inte hålla mig ifrån dem
Precis som jag hatar mat
Men inte lyckas sluta äta


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Om det där smutsiga på insidan bara gick att tvätta bort..

2011-01-29 @ 13:09:48
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0