10000 steg

Bra dag. Fast det får väl vågen avgöra imorgonbitti.
Borde verkligen gå och lägga mig nu. Boyfriend är på bio så ska inte snacka med honom, borde passa på att lägga mig tidigt. Imorn blir det antagligen utgång med C och någon kompis till henne.
Mina planer för morgondagen är annars att gå 10000 steg och att köpa mer tomatjuice. (Bara 14 cal per 100 g!) Brukar värma den som soppa, mycket värt.
Roligt att se att ni verkar komma ihåg mig iaf, trodde alla dissat min blogg vid det här laget. =)

Godnatt på er. Må morgondagen bjuda på lättare siffror.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag vill också helst hetsa när det har gått dåligt med vägningen men.. (Hjärnan är så knäpp! När mat är det sista man behöver så skriker den över det "/) Försöker att se det som en utmaning nu, nu Ska det gå!:) vi kan göra det<3

2011-01-07 @ 03:15:16
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0