The horror kitchen

Har ont i magen av tomheten därinne
Men att äta känns omöjligt
Åt äpple som mellanmål för första gången på säkert 6 år
Jag är allergisk mot äpplen
Men det fungerade att värma det i micron faktiskt
Skar små små bitar
Värmde med kanel
Gott, gott, gott
Blir nog mer äpplen i framtiden
Fantastiskt att inte känna den kliande känslan i munnen

Men nu är det kväll och ingen middag än
Frun i huset är hemma nu så snart sitter vi där
Köksbordet med dess skräckinjagande vita fat
Med kniv som jag hellre använder till att skär ut mitt hjärta
Gaffelns vassa hånleende mot mig

Snälla, jag vill inte


Kommentarer
Postat av: atara

Jag är faktiskt också allergisk mot äpplen! Kanske borde prova det där med att lägga dem i micron. För jag gillar ju äppel. Och med kanel på, mums mums! Men man orkar ju inte alltid ställa igång ugnen om man vill ha äppel.

2011-02-22 @ 23:05:31
URL: http://atara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0