The freaking list

Utmanad av Narrow (narrowest.blogg.se) och Atara (atara.blogg.se)


4 TV-program jag ser:
How i met your mother
House
Lark rise to Candleford
Scrubs


4 saker jag gjort idag:
SMS:at
Lyssnat på Eminem
Sovit halva dagen
Promenerat

4 saker som jag längtar efter:
Mina katter
Min familj
Dagen då jag är smal
Tills nästa Sookie-bok kommer!

4 saker på önskelistan:
Träffa min kära ponnyhäst igen
Ny mp3-spelare
Biobiobio
Strumpor

4 saker jag avskyr:
När skorna läcker
Getingar
Köer
Kalorier


4 personer jag utmanar:
Stjärnmullvad
Lith
Thewhitetrashbeautiful
Cilla (
bloodysabbath)




Kommentarer
Postat av: Cilla

sv: haha xD

2011-02-20 @ 21:46:41
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0