Stronger than yesterday

Nu ligger jag och knaprar på nya bantningspiller och dricker Fanta Zero. Inga allvarliga piller, något skit för ökad fettförbränning men alltid något. Har 6000 steg kvar att gå idag. Köpt hårfärg också. Bestämt att jag får färga när jag gått ned fyra kilo. Köpte även soja-mjölk light. 35 cal per dl. Nice. Snart blir det till att gå ut lite mer. Stackars mina fötter, får skoskav av mina nya skor. Blåsor är inte direkt heller så mysigt. Men vad gör man inte. Är pepp idag. Gått utan godis i hela en och en halv dag wooooow ;) Utan choklad i typ två. Men i alla fall. Man måste börja någonstans.

Dricker lite mer Fanta Zero och känner mig "stronger than yesterday"


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh får lyssna igenom dem senare ^^

<3

nus ka jag fan med städa så jag inte sätter tänderna i något mer ätbart.

2011-02-07 @ 12:58:02
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0