Spenat

Ätit sallad och en spenatsoppa med buljong, lök och obviously spenat. Slängde i sista minuten i lite potatis också. Åt inte mycket men blev mätt på ett bra sätt. Vätskor är så mycket lättare att hantera än fast föda. Känner mig lugn.

Relationen med en vän är ostabil och känns awkward efter helgen, vi har inte träffats sedan jag gick iväg utan att säga hej då. Vi låtsas att allt är bra, men det är det ju inte riktigt.

Nu ska jag hänga upp mina nytvättade kläder och tömma diskmaskinen. Egentligen såg jag ju på House men... Ja.

Kommentarer
Postat av: Becca

trillade in efter sökning på google..

allt fint idag? :)

2011-02-07 @ 16:26:05
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0