Rain

Det regnar.
Så sjukt irriterande.
Har liksom två paraplyn men båda är hos olika kompisar. Men jag kommer gå ut i alla fall. Skulle egentligen till någon vintage-shop med vän idag, men vet inte hur det blir. Funderar på att åka in till huvudstaden nu i alla fall och gå på bio, det var så länge sedan över en månad. Jag är beroende av bio det är så mys. Kommer dricka alkohol ikväll. Träffa en annan vän på en pub. Det blir mycket alkohol nu förtiden, men känns ändå inte som om det sätter sig lika mycket på min kropp som när jag äter godis. Imorgon är det 2 sockerfria veckor! Har börjat väga mig en gång i veckan. Orkar helt enkelt inte med all nervositet som skapas när jag väger mig varje dag. Att inte våga dricka vatten på kvällen för att det kommer synas på vågen dagen efter...

Tänker ge mig ut i regnet snart. Kommer bli blöt. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0