Kris utan datorladdare!!

Hej!!
Anledningen till att det varit totalt öken på min blogg igår och idag är att min datorladdare dog igår. Det var verkligen panikartat. Stack iväg till en affär direkt men de hade inte sladd som passade min datorn. Åkte iväg till en större teknikaffär idag, och höll på att börja gråta när de sa att inte de heller hade en! Liksom jag är i ett annat land, svårare att hitta rätt prylar tydligen... Men han i affären tipsade att jag skulle gå till en stormarknad i närheten. Sprang dit. Letade desperat i hela affären innan jag frågade en anställd som sa att jag skulle tillbaka ned till ingången av affären. Lyckat. Så väl där nere igen HITTADE jag inte någon servicedisk som han sagt skulle finnas där. Höll verkligen på att dö, kallsvettades, illamående, rädd rädd rädd. (Haha vart har tekniken fört oss liksom?)

Till slut hittade jag servicedisken (som låg rakt framför näsan på mig) och hon hade verkligen en laddare!! Så Nu har jag västa superladdaren som har typ tio olika munstycken man kan välja mellan för olika datorer. Mohaha. Men viktigaste av allt var att den hade mitt munstycke och man kan ställa in rätt spänning och sånt (som jag inte har en aning om hur det funkar, men hon i kassan berättade vad jag skulle ha den inställd på).

Det var lite om min dag, missade min 30 dagars igår så blir två idag istället. Kommer senare.

Haha hur har eran dag sett ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0