Just smoke my cigarette and hush...

Nu sitter jag här med cigaretten i mingipan och undrar vart jag är påväg. Har verkligen varit så sjukt röksugen hela dagen, så nu sprack det till slut. Och jag som inte vill börja röka på allvar. Jag älskar att röka men jag försöker begränsa det till att endast röka på fyllan. Hatar också att röka inomhus så nu sitter jag här och fryser i nattlinnet med öppet fönster. Men måste erkänna att för första gången idag släpper trycket i huvudet. Har haft en väldigt djup dag, gått runt och tänkt alldeles för mycket. Nu andas jag ut alla tankar i grå, välsignad rök.

Jo, shoppaholic är jag ju också. Så idag fick jag ryck och sprang in i provrummet till en affär med 10 olika klädesplagg. Hejdå 400 kronor. Kan verkligen inte hålla i pengar. Fick 1000 kronor i förskott på lönen igår och nu är redan 600 spänn borta. Yes. 2400 kr kvar att leva på den här månaden, visst är jag duktig? Dessutom får jag ju besök i helgen så då lär mycket pengar flyga iväg.

Lika bra att tända en till cigarett nu...

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Fördelen med att inte ha några pengar är att man inte kan köpa allt:/

2011-02-28 @ 15:53:06
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0