Day 03 – Your parents

(Nu funkar äntligen blogg.se för mig, har försökt logga in i x antal timmar...)


Jag har faktiskt världens finaste föräldrar
Det är sånt man inser när man inte träffat dem på några månader

Pappa
I am daddy's girl
Pappa och jag pratar om allt i samhället, media, skvaller,
kändisar, politik, religion, alkoholism, psykisk ohälsa
Han vill jobba på Psykavdelningen och jag vill bli psykolog
Vi har svårare att prata om oss själva
Om när vi mår dåligt
Om hur mycket vi uppskattar varann
Men det går framåt
Och att höra hur glad han blir när jag ringer gör mig alltid varm inombords

Mamma
När jag var yngre var vår relation i totalt kaos
Hon skrek åt mig och jag svor åt henne
Jag flydde mitt i nätterna
Hon bad mig dra åt helvete
Men det funkar bättre nu
Vi förstår varann
För vi är väldigt lika trots allt
Hon är en superfin mamma
Tar hand om mig när det behövs
Visar mig så mycket kärlek
En dag ska jag ge henne ett sommarhus i frankrike
När jag är rik

Har sagt det förr, men jag är så otroligt tacksam att jag har mina föräldrar
Jag ser upp till dem och de är coola var och än på sitt sätt
Ibland önskar jag så klart att de fortfarande var tillsammans
Att vi var en hel familj istället för två
Men det är egentligen bättre nu
Och annars hade jag ju aldrig fått min söta lillebror

Mamma<3
Pappa<3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh, dina föräldrar verkar ganska underbara! Hoppas de kan hjälpa dig att må bättre snart.



Ang 30 day challenge-grejen måste jag bara säga. Haha. Den är lite kul, tror jag börjar idag! Så då är du inte sist i alla fall :P

2011-02-23 @ 09:19:26
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0