Day 01 – Introduce yourself

Jag är ett pussel
Ett virrvarr av olikfärgade bitar
Bitar av känslor
Bitar av tankar
Och ibland är det svårt för mig att få ihop pusslet
Men vem har inte problem med det?
Tvivlar ofta på att jag är unik
Att människan är unik
Vi är alla pussel
Så jävla lika
Men ändå så missförstår vi varann så ofta
Så kanske är vi olika ändå?
Jag hoppas lite
Lite, lite att jag är bara lite speciell
(Okej?)



Den här bilden är väldigt mycket jag.
Det är mycket viktigt för mig att känna luften,
att andas så mina fönster står ofta öppna.
Och katten förstås
Mina fyra katter är livet för mig

Det här blev kanske ingen vidare introduktion av mig egentligen
Men det är också ganska typiskt mig
Ett virrvarr
Ett kaos
That's me


Kommentarer
Postat av: atara

Supermjölk? XD Nej då, det är Valios allra vanliga fettfria mjölk. 33 kcal/100g 0g fett/100g, inte precis kalorifritt men jag försöker förebygga benskörhet. :)



Vad härligt att du trivs så mycket bättre där! Blir så glad av att höra det. <3

2011-02-21 @ 13:50:52
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: Stjärnmullvad

Vi är olika. Och lika. Olika. Du är speciell.

2011-02-22 @ 21:27:55
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0