Abre los ojos

Slutar känna igen.
Vaknar med köttfärsåsarom i sovrummet och lyssnar till ljudet av klirret från besticken från våningen nedanför. Jag har ett svart hål i magen. Jag har tappat all ork. Ingenting är roligt längre. Jag orkar ingenting. Orkar inte träffa mina vänner, ser inte meningen med det. Har tappat ännu lite mer av tilltron till the human race. Orkar inte ens prata om det som är fel. Det som är jobbigt. Det som gör att jag känner mig så här.
Skulle egentligen på konsert idag med en underbart snygg tjej, men jag bangar. Jag orkar inte. Just nu känns det för svårt att ens kliva upp ur sängen.
Så jag ligger kvar här ett tag till. Med äcklig köttfärsås i näsan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hope ur feeling better soon <3

2011-02-06 @ 20:58:28
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0