When the parts fall apart

Gör allt jag borde göra här hemma
Träffar vänner
Jobbar
Träffar pojkvännen
Umgås med familjen

Ibland känns det bra
Men oftast känns det mest mekaniskt
Jag gör det för att det borde kännas bra
För att det borde kännas kul

Och visst känns det bra
Men jag är orkeslös
Chick, min vän, som jag brukade älska att umgås med...
Det känns inte speciellt längre
Hon är en bland alla andra plötsligt

Vill ha Mademoiselle
Vill ha Paris
Vill ha skratt


Mademoiselle
Saknar henne
Vi ses nog snart
Hon är i Sverige nu
Men det är inte samma sak

Hon sov i min säng
Hon var med mig hela tiden
Lojal medan jag grät
Lojal, lojal, lojal
Hennes röst
Hennes skratt
Fan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0