We'll all stay skinny, coz we just won't eat

faller
faller
faller


Är så kall
Humöret gungar
Ena sekunden är jag helt tillfreds med att bara vara hemma
I nästa kryper det under huden
Ingenting har någon mening
Utom möjligen mina katter
Jag faller
Och faller
Vet inte hur jag ska göra med pojkvännen
Mår dåligt
Vet inte vad jag känner
Är bara trött
Trött på det här jävla landet
Det här jävla livet
Och så besannas min största rädsla
Att inte höra till
Jag hör inte till
Min plats är någon annanstans
Det är ingen kamp att hålla mig borta från maten
Äter ändå inte
Vill inte
Känner ingen hunger
Och när den kommer
Så känns det ändå bra
En seger
Jag orkar inte


Kommentarer
Postat av: Ismael.

Har du pratat med pojkvännen om det?

2012-01-04 @ 09:19:18
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0