She came around looking for some shelter with a suitcase full of dreams

Funderar på hur "mat-kontrollerandet" begränsar mig
Pojkvännen ville gärna att jag skulle komma med till hans föräldrar
Sova över där
Men det skrämde
Visst skulle det vara kul att träffa hans mamma
Det var länge sedan
Men hon är kock
Lagar underbar mat
Och jag vill inte äta
Jag kan inte äta
Vet att jag bara skulle må dåligt där
Ångest
Men det blir jobb imorn istället
Skönt
Slippa tänka



She came looking for some shelter with a suitcase full of dreams
To a motel room on the boulevard
I guess she's trying to be James Dean
She's seen all the disciples and all the "wanna be's"
No one wants to be themselves these days
Still there's nothing to hold on to but these days


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0