Marshmallows

Tror min värdmamma börjat oroa sig lite över min kost
Det är förvånande, men hon verkar helt enkelt bry sig om mig
Haha kul att en 20-årig tjej inte ens kan sköta sitt eget matbehov...
Jag har sagt att jag kommer äta mestadels flytande i två veckor till
"Oj herre gud", blev svaret
Sedan undrade hon om jag ville ha något från affären
"Nej", sa jag
Ändå kom hon hem med både soppa och yoghurt
"Det här kan du väl äta i alla fall?"
Lite gulligt att hon faktiskt verkar bry sig...

Well, inte dör jag
Ikväll ska jag äta glass med marshmallows och kolla på film
Är barnvakt, men mitt barn kommer ha en kompis här
Soft kväll!
Och igår var jag och en vän på värsta asiatiska buffén!
Jag avskyr bufféer, det är ingen bra plats för en bulimiker...
Var så jävla gott i alla fall
Åt mest fisk och bläckfisk så förhoppningsvis inget förödande
Satt där och slogs mot tankarna i huvudet och intalade mig själv
Igen och igen och igen:
"Man blir inte fet av att äta en enda stor måltid. Man går inte upp hundra kilo.
Man blir inte fet av att äta en måltid, man blir inte fet av att äta en måltid"

Ändå hamnade jag på toaletten
Trycket över magen blev förstort
Så svårt det ska vara att leva med dessa mattankar...





Kommentarer
Postat av: Silverglitter

Du skriver hur vackert som helst men det verkar som att du har det väldigt jobbigt just nu. Hoppas att det blir bättre snart!

2011-12-03 @ 22:14:27
URL: http://silverglittrande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0