Mademoiselle

Dagen har gått fort
Franska imorse
Sedan kom min fina tjej hit
Har väl fortfarande inte gett henne något smeknamn här
Ni vet, hon som jag har så mycket gemensamt med
Vi kan kalla henne Mademoiselle
Det känns så bra att umgås med henne
Det är som att umgås med någon man är förälskad i
Man får energi
Blir lycklig
Skrattar
Och känner sig bara allmänt tillfreds
Jag kommer sakna henne så mycket när jag åker hem
En tjej med enormt mycket energi
Och det smittar
Hon får mig också att äta vilket jag kan behöva
Men vi äter nyttiga saker
Sallader och kaffe
Sånt är livet



Kommentarer
Postat av: +

sådana människor som får en att känna så är bra.

2011-12-08 @ 23:32:34
URL: http://tystasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0