A moment on your lips, forever on your hips... och sånt tjafs

Gick två timmar i sträck igår
Plus 55 min
Och 35 min


Pluggar lite franska och är sugen på polarbröd med ost och gurka
Mmh
Men det är så några dagar kvar nu innan hemfärd och jag vill verkligen ned mer innan dess
Suck
Mitt ansikte ser hemskt ut igen
Jo det är smalare än förut
Men fortfarande hemskt
Usch
Kroppsförakt idag
Börjar gilla min rygg dock
Den ser inte så fet ut längre

Hörde att ni fått snö i Sverige
Hoppas inte det kommer någon här
Blir för kallt då har för tunna kläder
Men ser framemot en vit jul när jag kommer hem


Kommentarer
Postat av: e

sv: nej din kommentar kom inte fram :3



det är inte såå jättekallt faktiskt, kunde gå i min höstjacka igår då min vinterjacka var i tvätten, men ja, om man kommer från ett varmare klimat så spelar det väl ingen roll...

<3

2011-12-06 @ 20:11:53
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0