Sockerflingor

Stickers licked on lunch boxes
Worshipping David Cassidy
Yeah I mooned him once
On Donna's box
She's still in recovery
Sleep-overs Beene's got some pot
You're only popular with anorexia
So I turn myself inside out
In hope someone will see



Monstret inom mig kräver föda
Så jag dricker för mycket mjölk
Äter för många söta flingor
Fastän jag egentligen inte vill
Monstret stillas för en stund
Men inte länge

Det vill ha mer
Och jag är chanslös
Det tvingar mig att äta mermermer
Mest vill jag bara glömma allt vad mat heter

Ligga på en gräsmatta någonstans med
Jackie's Strength i öronen
Varm, honungsskymning
Sluta ögonen och se den varma färgen
På insidan av ögonlocken

Låtsas att jag är hemma
Låtsas att katterna är nära
Kunna sträcka ut handen och vidröra
Varm, spinnande päls

Men istället sitter jag här
I rummet jag redan stökat ned

Med de vidriga kilona
Som enda sällskap
I got lost on my wedding day
Typical the police came
But virgins always get backstage
No matter what they've got to say
If you love enough you'll lie a lot
Guess they did in camelot

Kommentarer
Postat av: M

Verkligen jättebra skrivit, speciellt nedre delen.

kram.

2011-08-30 @ 22:33:28
URL: http://mynastyhabit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0