Asfalt och gräs

Och så har det blivit lite kaos den senaste veckan
Stress blir till ångest och ångest till tårar
Mamma tror att jag är alkoholist för att jag festat med vänner
Vad skulle hon då tro
Om hon såg mig i Paris?

Jag lämnade henne där
På en soltorkad parkeringsplats
Det blev inget av att handla
Jag låste inte ens hennes jävla bil
Tog bussen hem
Gick genom högt gräs och försökte dra in kvav luft

Det var en väldigt misslyckad episod
Dessutom bakis som f-n jag som inte ens brukar må dåligt efteråt

Det slutade med att ligga i sängen, gråta, se på Harry Potter med pappa
Lite fint ändå
Även om mamma alltid hugger knivar
Där det gör som mest ont

Men så lämnade jag landet idag
Vet inte vad jag känner
Och vågar inte känna efter
Vi får väl se


Kommentarer
Postat av: Stjärnmullvad

Välkommen tillbaka!

2011-08-30 @ 12:32:55
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0