Vad vore jag, utan dina andetag?

Varför.
Varför saknar jag honom som en idiot?
Varför saknar jag hans doft, hans röst, hans blotta närvaro?

För han är ju den enda
Den enda jävla personen jag kan tänka mig att gifta mig med
Kan tänka framtid
Kan tänka hus, barn, bil

Med en player, Blondie, du är för rolig
Ska du stå där när han knullar någon på jobbet
Ska du stå där med era fina, fina barn
Ska du stå där?

Fy fan, ja.
Fy fan.
Därför måste jag hålla mig så jävla långt borta från honom
För ja, jag skulle fan stå där som en jävla idiot.
Fy fan.

Men ändå
Jag skulle göra vad som helst för dig
Skulle aldrig mer äta för dig
Skulle klippa av allt hår

Jag skulle ge dig allting du pekar på
Men bara när du inte hör
Vågar jag
Säga så

Sedan är jag ju snabb att se andras obsession
Säga "been there, done that."
Problemet är ju just det
Been there... still there

Alla gånger jag med läpparna format hans namn i mörkret
Varje bokstav
Fina, fina, fina
Snälla du
Varför träffade jag dig?

Pojken som ju ändå inte göra mig lycklig
Och jag orkar inte säga de orden fler gånger
För de har ingen inverkan
Plötsligt så kommer det
Saknaden
Jag måste, måste se honom
Men han är borta för mig
Allt är slut
Över
Acceptera någon gång
Han finns inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0