Stockholm i mitt hjärta, Stockholm, jag är din

Jag fryser som en idiot
Så varför tar jag inte på mig något mer?
Sluta plåga dig själv för fan
Eller så är det bara orken som saknas

Hemhemhem på torsdag
3 arbetsdagar kvar
Kommer gå fort fort
Men vem blir jag hemma?
Klarar jag att leva där?
Hålla masken?
Kommer de märka att jag börjat nojja med maten igen som en jävla idiot?
Eller tvärtom, kommer jag kunna leva här när jag varit hemma i tryggheten?


Vill bara krypa ihop next to Chick
Hon är typ den enda jag vill ha just nu. Den enda som gör mig glad. Gaahh älsklingstjejen. Haha.
Nyår.
Det är nästan så jag vill visa er bilderna
Vi var ASPACKADE
Skrev med bokstäver på kylen
"Chick och Blondie mot världen..."
"Chick och Blondie fulla som as..."
Tog kort på allt
Finare tjej får man leta efter


...

Städerskan undrade om jag gått ned i vikt
"Nej, nej", sa jag.
"Jo, det måste du ha gjort, det syns på ditt ansikte."

Då blev jag nojjig över det också
För förra gången jag blev smal på riktigt sa pappa:
"Nu får du sluta gå ned. Det börjar synas i ditt ansikte."

Vill inte höra att jag gått ned i vikt. Lämna mig ifred med mina kilon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0