Sex is panic

Pojkvännen
Han klämmer på mig
Känner och smeker
"Ta inte på mitt fett."

Men han tycker om min kropp. Han verkar inte se den som jag känner den.
Det kändes svårt att ha sex
Svårt att förirra sig i en värld av kyssar och mys
Kändes som om jag glömt hur man kysser
Fick i alla fall ingen äckel-ångest-attack som jag får ibland under sex
När allt blir för mkt och jag känner mig smutsig, fet och äcklig
Det slår slint och jag kan ligga i evigheter och gråta under täcket

Ofta bara hatar jag nakenhet
Vill inte
Allt är ju så jävla äckligt
Vill inte
Inte när jag väger ett ton
Känner mig bara misslyckad när jag inte kan vara lika på som han
Tänk om han lämnar mig för att jag inte är tillfredställande nog?
Inte står ut med sex?

Ändå är han en fantastisk älskare ska ni veta
Den bästa jag legat med på långa vägar
Vår första sommar hade vi sex typ 6-7 gånger på en dag
Han kan hålla på länge och vet hur han ska göra med mig
Men nu...
Jag blir svag och ful och fet

Snälla, se inte på mig
Rör inte vid mig
Det blir bara till en ständig påminnelse om min ofullständighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0