Jag får liksom ingen ordning...

Handlar det liksom om att jag förr eller senare alltid blir besviken på killar?
Handlar det om brist på tillit?
Handlar det om att jag vill bli yngre igen?

Men sluta Blondie
Vill du tillbaka till 15 år och ett med kaos och mörker


Så jag är det inte fortfarande då?
Bara att mitt mörker blivit lite mörkare?
Min kropp fyllts med fler ärr?

Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
Och när jag känner så så tänker jag på dig...


Ja, jag tänker på mitt what if
På den unga mannen som blev min drog
You're just like a pill
För ingen har liksom funkat som han och jag
Alla killar blir färglösa bredvid honom

Vet inte varför jag skriver så
Jag älskar min pojkvän
Men kanske älskar jag att skada mig själv lite mer?
För jag skadade mig själv mer än någonsin genom min what if
Han som ringde mig 100 gånger när jag deppade ihop
Han som sa:
"Säg ja!"
"Till vadå?"
"Har du en randig katt?"
"Ja?"
"HA! Nu har du sagt ja till att gifta dig med mig."

Han som egentligen inte menade någonting
Men jag tyckte så mycket om honom ändå
Och jag faller alltid tillbaka där
Såg jag honom nu skulle antagligen all kärlek bubbla upp igen
Så därför är det bra att vi är i olika länder

Han svek, den söta pojken
Efter år av kyssar, deeptalk och hemligt handhållande under bordet
Gick han iväg
Han var färdig med mig
Jag var inte färdig med honom

Undrar vem han viskar sockerord till nu
Inte flickvännen med det långa, bruna håret
Nej, hon är antagligen ovetande
Eller inte
Efter att ens kille haft cirka fem andra tjejer under ens förhållande blir man antagligen ganska förstörd
Men lämna honom då?
Haha. Man kan inte lämna honom
Drog, drog, drog

Orkar inte tänka mer på honom
Det är över


Funderade idag att berätta för pojkvän om att jag börjat spy igen
Men det kan jag inte
If you love enough, you lie a lot
Han kan inte hantera mitt mörker,
Kan inte hjälpa
Och vem vet, tänk om han berättar för mamma...
Och vad hjälper det egentligen att säga
"Du, älskling, jag mår skit."
Någonting litet inom mig är rädd att han drar om det blir för jobbigt
Det har hänt förr...


Har svårt för folk egentligen som drar när det blir för jobbigt
Som pappas flickvän
Litar inte på henne för fem öre
Hon sviker
Jag ska berätta, men nu blev det här inlägget så sjukt långt så antar att ingen läser längre, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0