Watch me burn

Jag vet ju att det inte hjälper att gråta.
Så varför kommer tårarna?
Hela tillvaron upplevs i ett overkligt dis
Vad händer med mig?
Jag låter de vassa orden skölja över mig
Jag trodde jag var beredd på hårda ord
Men när någon som man bor under samma tak med
Bara tilltalar en för att kommentera alla fel man gör...

Det gör mig galen
Och jag kan inte göra någonting åt det
Försöker sköta allting perfekt
Men så är det något jag glömt
Och genast är hon där och kritiserar
Jag lovade mig själv att jag inte skulle låta det komma åt mig
Så varför känns det ändå?
Varför fortsätter jag att gå sönder
Fastän jag redan är trasig?



I can't tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now it's a still night in my wind pipe
I can't breathe but I still fight while can fight
As long as the wrong feels right it's like I'm in flight


Kommentarer
Postat av: anorexicmonster

vägde mig idag, har gått ner lite i vikt iaf =)

2010-09-20 @ 22:46:28
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0