The Hunger Games

Ibland tror jag att jag håller på att bli galen.
Har aldrig umgåtts så mycket med mig själv som nu och det är en utmaning men också ovant att lära känna sig själv mer än förut. Tänka efter och resonera med sig själv utan att hata sig själv som jag mestadels gjorde förut. Jag litar på mig själv vilket jag inte gjort på över 6 år. Under den tiden har jag  varis chaosgirl number 1, men nu har något förändrats. Så känns det i alla fall.

Kanske svamlar jag bara. Har hetsat som fan choklad, vitt bröd mm. Vet inte riktigt vad jag håller på med i matväg. Men vill inte prata om det. Är besatt av The Hunger Games serien läser andra boken nu, älska, älska, älska.

Faktiskt så är jag trött. Första gången jag är trött på kvällen på jag vet inte hur längre! Ska utnyttja det genom att gå och sova. Blir ingen hemlig rök att blåsa ut i nattmörkret ikväll.

Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: anorexicmonster

vad är det för serie? =)

2010-09-27 @ 15:27:20
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0