Panik

Jag blir så arg, jag får panik, jag känner mig instängd. Kan de inte komma hem snart? Jag MÅSTE gå ut och gå idag, jag MÅSTE. Har inte kunnat gå på två dagar, jag får sådan ÅNGEST. Hur kul är det att vara tvungen att sitta inne hela dagen utan någon chans till motion? Spelar ingen roll hur sent de kommer, jag SKA gå ut. Måste.

Panik över kalorierna som omvandlas till fett på kroppen. Men idag har jag varit duktig. Inget sockerätande. Dessvärre tvingade farföräldrarna i mig alldeles för mycket lunch, men det var okej i alla fall. Måste bara ut och få bort lunchen nu. Fan, jag tänker inte äta middag GLÖM DET.

Vill känna mig ren. Om jag bara får gå ut kommer jag få känna känslan av renhet, att vara tom.

Vill INTE sitta här inne längre. Fuck ångesten river under huden vill komma ut. Har hetsmotionerat med dans och situps. Men det är inte samma sak. Kom hem nu, kom hem nu, kom hem nu. Om de inte är hemma sju ringer jag och frågar när de kommer. Fuck jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0