My secret. Oss.

Och jag älskar dig.
Trots alla dina jävla fel.
Kanske är det dem som gör att jag älskar dig.
Du skulle bara veta.
Men vi har för mycket historia,
Been there, done that
Men ändå stannar jag,
Dras till dig
Mitt what if



Min älskade vän
Våra händer under bordet
Men jag tillhörde någon annan
Du tillhörde någon annan
Men där under bordet var jag bara din
Och du var bara min

Våra fingrar tillsammans

"Jag saknar att hålla din hand"

För mycket historia var det.
Men du är min älskade vän.
Jag förlåter dig allt.
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig
Men bara när du inte hör kan jag säga så



Allt du viskade i mina öron. Sockerord som gjorde mig rusig.
"Du är min tjej"
Jag kände mig aldrig smutsig i dina armar
Otrogen längtan
Unfaithful

Ja
Och jag inbillade mig att du var speciell
Men när du försvann lät jag andra läppar kyssa mina
Trots att de var gjorda för dig
Trots att när jag såg den där filmen för inte alls så länge sedan
Och skådespelarens läppar, så vackra
Sedan insåg jag att det var för att de påminde om dina



Alltid den där "nästan kyssen" som gjorde mig galen
Sedan saliv, saliv, saliv
Och jag älskade varje sekund
Även om alla ord efteråt gjorde så ont
Även om jag var arg på dig
Och du älskade att ta all min skit
Älskade maryr, det är du
Och jag kom till bara
Lät dig smyga din hand i min

Ingen kan säga mitt namn så som du
Du gjorde mitt namn vackert

Det var vi
Oss
Hela våren. Och våren innan det.
Och sommaren.
Och hösten.

Dina händer som spelade på mina höfter i mörkret


Men det blev aldrig vi ändå
Trots alla kyssar
Trots alla våra ändlösa samtal och konversationer

Jag låter dig gå när du vill
Du kommer alltid tillbaka till mig
Spinner som en katt i mitt knä
Viskar ord

Det blir aldrig vi
Men likväl älskar jag dig föralltid

Älskade du



"Jag behöver någon som berättar vad som är rätt och fel"
"Jag gör ju det hela tiden"
"Ja <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0