I'll never be beautiful until I'm thin enough

Uppdatering:
Nu har jag då bränt 300 cal på träningsmaskinen alltid något!
Nu dricker jag ytterligare en energidryck light och äter resten av min lunch (andra halvan av calorie-baren) för att hålla hungern i schack. Kommer antagligen inte ha tid att ta min promenad ikväll känns jobbigt. Blä.

Kanske hinner springa några 100 cal till på träningsmaskinen i alla fall. Gehh fatta hur jävla äckligt fet jag är jag är fortfarande i chocktillstånd över vad den nya vågen visade på, seriöst tur att jag tagit tag i min vikt annars skulle jag väl sluta som äkta fetmafall. Usch. Men ska försöka se positivt nu, spelar ingen roll att vågen visade så mycket (jo det gör det) för jag ska ändå ned i vikt så kommer bli av med det. Usch usch usch. Ångeest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0