Bulimi, Anorexi, självdestruktivitet, annat missbruk, you name it

Jag är ständigt på jakt efter bloggar som tar upp liknande problem som mina. Har närmast blivit beroende av dessa bloggar eftersom de är ett bevis på att jag inte är ensam. Känns bra att inte var ensam, även om jag självklart inte villa att någon ska behöva må dåligt. Kommentera gärna om du vill att jag läser din blogg, jag vill gärna ha fler bloggar att kommentera och följa.

Kärlek till er alla med för många problem. Hoppas livet blir enklare för er någon gång.

Kommentarer
Postat av: anorexicmonster

jag känner samma sak, att man känner sig mindre ensam när man läser andra bloggar om människor som har liknande problem. det är som ett bevis på att man inte är ensam...

2010-09-19 @ 11:23:10
URL: http://anorexicmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0