VARNING FÖR TRÅKIGT INLÄGG

Haha ja. Känner mig tråkig idag. Gått ned ett kilo sedan igår är peppad att fortsätta. Sov 13 timmar i natt, det behövdes. Vaknade för en stund sedan. Är inte ens hungrig. Men undviker all kontakt med mat, kan inte se bilder, inte läsa om det... För då får jag sådan extremt sug att vilja äta det. Även om det är bild på någon sockerbomb som jag knappt vet vad det är.

Ska väl dricka lite kaffe i alla fall och en energidryck. Tror jag ska pallra mig i väg till affären det första jag gör, för annars kommer jag inte komma iväg idag heller. Ska faktiskt försöka att inte äta något alls idag utom möjligen 2 grapefrukt. Resten som är tillåtet är flytande. Kaffe, te, energidryck, cola zero. Jag är rädd för all mat nu. Men det är nog lika bra.

Känner mig duktig som lyckats skaffa ny design x) Det tog ett tag men lyckades klura ut något. Älskar benen i bakgrunden<3

Nu blir det, bantningspiller, vitaminpiller och kaffe.

Stay strong beauties <3


Kommentarer
Postat av: borta

ja det blir ju det. Tur ändå att hon dog.. kul att abra ligga där och vara. ja fet..

2010-10-26 @ 15:06:28
URL: http://visamigbort.blogg.se/
Postat av: atara

Vad fin du har gjort bloggen. :)

2010-10-26 @ 16:10:11
URL: http://atara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0