Sad Little Sister

Jag vet att jag är inte perfekt, jag vet att saker jag gjort fått dig gråta, att tänka på allt du fått gå igenom innan du ens fyllt 11 år för mig att gråta ibland. Min lilla syster. Glöm allt du sett, jag finns här för dig nu och vi ska rida hästar igen och du ska inte behöva vara rädd. Vi ska gå på bio igen, se roliga filmer. Vill höra allting du så gärna berättar för mig, alla historier, allt som händer i ditt liv. Vill höra allt. Du är så lik mig på det sättet, jag har alltid velat berätta allt för pappa, saker som kan göra honom glad. Men ibland svarar han bara med hummanden och jag känner att jag misslyckats. Nu har jag blivit som pappa och du som jag. Det är jag som hummar. Jag ska sluta, jag lovar. Jag vill höra allt, lilla syster. Jag saknar dig så.





Saknar min lillasyster.

Now hush little baby, don't you cry
Everything's gonna be alright
Stiffen that upper lip up little lady, I told ya
Daddy's here to hold ya through the night
I know mommy's not here right now and we don't know why
We feel how we feel inside
It may seem a little crazy, pretty baby
But I promise momma's gon' be alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0