Tystnad som skriker efter kalorier

Borde egentligen åka och tanka bilen. Borde köpa nya grapefrukt och mer energidryck light. Borde laga någon lätt mat som jag sedan kan lägga in i kylen och säga att jag ätit av. Men orkar inte. Kladdar över ansiktet med en mask av blek fondation och höstig ögonskugga. Varför? För du ska ju handla. Nej jag orkar inte. Vågar inte om sanningen ska fram. Så lätt att förbjuden mat hamnar i korgen. Choklad. Men det är förbjudet. Ingen choklad den här veckan. Så var det sagt. Ingen choklad. Varför? För du har ingen kontroll när du äter choklad. Jag vet.

Blir till att fly det tomma huset och gå, gå, gå. Kan åka till affären imorgon. Ta dig ut här ifrån nu bara.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej. Har du något tips på hur man spyr bra? Jag testade idag efter att ha hetsat sockerkaka men jag bara hostade en massa.

Åå, känner hur detta växer innuti mig!!:'(

2010-10-25 @ 17:32:31
URL: http://minlillana.blogg.se/
Postat av: borta

jävla skitchoklad altså. önskar att det fanns något substitut för det. men nejdå. Det måste vara fettigt och ha en miljon kalorier. är sugen på choklad. tur att jag inte har pengar.

2010-10-25 @ 23:28:20
URL: http://visamigbort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0