Taking control, what a nice, nice thing

"It's just a diet, I've kept it quiet, even if you told all my family and friends, they would never believe it."

Stör mig lite på personerna i de diet-dokumentärerna jag ser. Alla "normala" människor är så chockade över alla pro-ana saker som finns på internet, thinspiration, alla tips and tricks. Lätt för dem att förfasas. De är inte feta. De har aldrig känt ångest för något de stoppar i munnen.

Annat är det när man vill bli smal och man blir bara smal om man inte äter. Finns inga andra sätt.



Hunger är kontroll. Och kontroll är något jag måste ha. Annars är jag värdelös.

Avalanche is sullen and too thin
She starves herself to rid herself of sin
And the kick is so divine when she sees bones beneath her skin
And she says:
Hey baby can you bleed like me?
C'mon baby can you bleed like me
...

Kicken, ja. Det är den som gör att jag fortsätter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0