Snabb uppdatering

Pure.
Så himla fin hon är. Hon duschar nu och självklart smyger jag hit o uppdaterar. Maten går okej, hon är ingen storätare så det är inte så svårt att dölja. Dock har vi en fullspäckad helg framför oss, men vi kommer gå mycket så kalorimässigt kanske det går. Idag var vi ute o gick i två timmar så skönt. Hon klagar på att hon har ont i fötterna nu haha. För mig är de långa promenaderna sedan länge vardag.

Men det är blandade känslor att ha henne här. Jag slits mellan hemlängtan, vem jag är, vad jag gör här och var jag hör hemma. Nu regnar det. Mörkret faller fastän klockan bara är halv sju. Jag trivs med Pure men antar att jag bara kommer må sämre och känna mig än mer ensam när hon åkt.

Men det är bra för är jag olycklig äter jag inte.


Men allt handlar inte om mat!!!

Jo det gör det.

När kom jag till den punkten att jag drar upp tröjan och kollar hur fet min mage är varje gång jag är på toaletten?

Nu slutade vattnet från toaletten rinna. Har hon duschat klart? Jag måste gå.

Kommentarer
Postat av: ebba

vem är Pure?

kram

2010-10-16 @ 15:45:26
URL: http://minlillana.blogg.se/
Postat av: ebba

Kan inte du ha en fråge stund, har så många frågor!?

kram igen. haha

2010-10-16 @ 15:47:17
URL: http://minlillana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0