Pure

Att se mitt namn bland de andras är som om jag sett mitt namn på en bok bland alla de andra stora författarna. En dag va. Nej men jag blir glad o stolt fastän det är en så liten grej. Nu pratar jag men Pure som kommer hit imorn. Vara normal en liten stund. Hon gör mig alltid normal. Kommer alltså inte kunna blogga på typ en vecka eftersom hon hälsar på, kommer nog tillbaka nästa onsdag om jag inte kan uppdatera under hennes besök. Jag är ändå så oerhört glad att hon kommer hit även om jag inte kommer kunna väga mig...

Stay strong girls <3

Kommentarer
Postat av: R & S

sv: tack :) ja, vi är två st som bloggar och ena är S och den andra R.

Du har också en nice blogg ^^

2010-10-13 @ 18:59:48
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0