Plans

Borde gå ut och gå nu innan det blir mörkt. -300 kal på träningsmaskinen.
Ätit: Cirka 60 kal, en yoghurt naturell 120 gram.
Om jag blir hungrig är en grapefrukt det som står på schemat. Men jag är inte hungrig. Det är bra. Faktiskt inte sugen på någonting just nu. Tänkte att jag skulle göra liten middag med risnudlar, krossade tomater och champinjoner men orkar inte äta. Får bli imorgon istället. Men då ska jag först bränna 1000 kal på träningsmaskinen för att förtjäna det. Ingen kommer hem imornkväll alls och idag tänker jag säga att jag redan har ätit. Har redan iscensatt en tallrik med lite olja och salt på i diskmaskinen om han skulle få för sig att kolla. Vill ju inte bli anklagad för att ljuga...

Nej nu blir det promenad! =)

Kommentarer
Postat av: amanda

Ne det är rätt! Lämna bevis på att man "har" ätit :) likabra det

pussar till dig <3

2010-10-26 @ 19:56:41
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: atara

Vad duktig du har varit idag! :) Ja, det är jobbigt när kompisar vill vara snälla och bjuda på någonting gott. Jag tror att du måste trycka på uppdatera när du kommer in på min sida, för din dator har färdigt lagrat gammal info om sidan, så den måste uppdatera för att visa det nya. :)

2010-10-26 @ 21:03:55
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det är bra! Stay strong!<3

2010-10-27 @ 00:36:25
URL: http://eyesore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0