Oh, baby if you only knew...

Jag säger till min pojkvän att jag gått ned fyra kilo.
"Vad duktig du är älskling."
Jag låtsas vara glad.
Jag skriver saker som är normala.
Jag ler i orden.
Oh, baby, if you only knew...
Allt som är fel med mig.
Hur kan han älska mig?
Han skulle inte älska mig om han såg allt det svarta jag bär på.
Han skulle inte älska mig om jag berättade vad jag håller på med.
Det skulle såra honom.
Men jag kan inte äta.
Så jag ler medan jag går sönder.
Låtsas att allt är okej.
För det är så man gör.
Man oroar inte dem man älskar.
Även om man inte kan äta.



Oh baby if only you knew
I'm down to a hundred-and-two
Oh baby if only you know
Oh baby...

I had a hole in my heart

So I threw away my plate
'Cos nothing would fill me up
Whatever I ate

Oh baby if only you knew

I don't know what to do
Oh baby if only you knew
Oh baby...

Fading away

'Cos there's nothing I can do
I hate my self
And I love you

Oh baby if only you knew

Whenever I think I think of you
Oh baby if you only knew-ew, yeah...

My baby

I'm hungry
Oh baby...


Kommentarer
Postat av: atara

2010-10-11 @ 11:43:33
URL: http://atara.blogg.se/
Postat av: atara

Ja, tydligen! Fast hets är så dumt oavsett, måste försöka hitta den där självbehärskningen någonstans. :P Känner med dej, är jobbigt det där med att slitas mellan att vilja berätta åt den som betyder mest och att bara behålla allting för sej själv. Styrke kramar!

2010-10-11 @ 11:46:58
URL: http://atara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0