My new addiction

Jag är lycklig! Familjen är inte hemma och det verkar inte som om de kommer göra någon lunch så alltså behöver jag inte äta! Ligger i sängen och myser med mitt täcke och ser på dokumentärer, perfekt sätt att fördriva en söndag. Senare ska jag gå på min promenad.

My new addiction är grönt te med kanel. Underbart! Håller mig mätt länge, gör att jag inte känner mig sugen på socker och det är fat burning food så känns inte fel att dricka det. Underbart =)

Förlåt att jag blandar svenska och engelska men eftersom jag pratar engelska hela dagarna blir det jobbigt att ändra om i huvudet och jag orkar inte bry mig om det längre, så det blir svengelska ;)

Take care people<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0