Kommentarer och svar

En fråga som ofta kommer är hur mycket jag väger, och det är ju inget konstigt att vara nyfiken på det, speciellt eftersom det här är en typ av viktblogg. Dessvärre skäms jag för mycket för att avslöja min vikt, kan hända att jag kommer berätta det i framtiden, men tills dess, hemligt! ;)

Ebba undrade om jag inte kunde ha en frågestund, men gahh det känns så... tillkämpat XD Ni får fråga vad ni vill, när ni vill, maila eller fråga som kommentar. Jag svarar på de flesa frågor, utom vikten då, haha. Kan hända att jag publicerar de vanligaste frågorna för att underlätta.

Stay strong beauties <3

Anonym
:
godmorgon/godnatt, hittade din blogg precis. har bara läst inläggen på framsidan, men redan känner jag att du är extra speciell. tänker fortsätta att läsa din blogg framöver och hoppas du uppdaterar så ofta du kan och vill. /taste (hoppas jag inte framgår som ett creep)

Svar till anonym:
Hejsan Taste!
Tack så mycket för att du uppskattar min blogg! Svarar här eftersom du är anonym så kan ju inte skicka svaret någonstans ;) Haha, du framgår inte som ett creep! Hör gärna av dig om du har lust att snacka. Kram, Blondie

Kommentarer
Postat av: amanda

jo mammor är rena tortyren. Tjat tjat tjat verkligen!

men har fastat idag så då domnar alla känslor bort, så mr bättre idag. Är stolt över mig själv och då blir det genast bättre :) hoppas det är bra med dig?!

Puss på dig kära du <3

2010-10-21 @ 22:44:51
URL: http://zeroismyhero.blogg.se/
Postat av: ebba

hur är det med dig?

kram!:)

2010-10-24 @ 14:50:16
URL: http://minlillana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0